Ugrás a fő tartalomra

Bejelentette a 2024/25-ös évad bemutatóit a Vígszínház

A Liliomfi ifj. Vidnyánszky Attila, Az ember, aki elvesztette az időt Bodó Viktor, a Büszkeség és balítélet Valló Péter rendezésében lesz látható a Vígszínházban a 2024/25-ös évadban. A Pesti Színházban Alföldi Róbert az Egy nő anatómiáját, Rudolf Péter Az imposztort, míg Novák Eszter a Rémségek kicsiny boltját állítja színpadra. A bérlet tulajdonosok elővásárlási jogot és különleges kedvezményeket is kapnak, ezen felül részt vehetnek exkluzív rendezvényeken és a kulisszák mögé betekintést nyújtó programokon is.

„Egy időben mindig azt mondták, én vagyok a magyar Woody Allen. Ilyenkor mindig arra gondoltam, milyen kár, hogy nem ő az amerikai Kern András! Egyébként ezt az előadást még mindig úgy szeretem, mintha tegnap lett volna a bemutatója. Pedig amikor először elolvastam, nem is tetszett annyira. Azt hittem, egy egyszerű vígjáték. Azonban amikor elkezdtük próbálni, rájöttem, egy egész nemzedék életérzését, filozófiáját, bánatát, fájdalmát mutatja meg egy nagyon egyszerű történeten keresztül. És ez jó! A jó darabokat pedig bármeddig szereti játszani az ember!” - nyilatkozta Kern András a Játszd újra, Sam! 40. évfordulója kapcsán, amit 2023 novemberében ünnepeltek. Az évadban még három alkalommal láthatják Valló Péter rendezését: május 6-án, május 9-én és június 5-én.

Ifj. Vidnyánszky Attila rendezésében A nagy Gatsbyt az évadban utoljára május 8-án láthatjátok a Vígszínházban. Főbb szereplők: Wunderlich József, Waskovics Andrea, Brasch Bence, Szilágyi Csenge, Ertl Zsombor és Hegedűs D. Géza.

„A városban, amely a szállóige szerint soha nem alszik, a színpadon soha nem nyugszanak. Abban a vallomásos jelenetben, amelyben Jay Gatsby feltárja legbelső vágyát, hogy szeretné visszapörgetni az időt, a főhős a forgószínpaddal ellentétes irányban menetel – a regény utolsó sorait előrevetítve: „megyünk az árral szemben, mely szakadatlanul visszasodor a múltba.” Miközben a cselekmény száz éves, minduntalan a mai budapestiségre ismerünk – ahogy a huszonéves alkotók megélik a várost és saját nemzedéküket.” (Csabai Máté – Fidelio)