A vadonatúj, Egyszer volt pálinka termékcsalád megvásárlásával négy hazai zenekart, a Hősöket, a
Jónás Vera Experimentet, a Margaret Islandet és a Turbo zenekart támogathatod. A márka
megálmodói olyan zenerajongók, akik szerettek volna valós segítséget nyújtani a Covid-19 miatt
kialakult helyzetben a zenészeknek. Az Egyszer volt megjelenését október 1-re, a zene világnapjára
időzítették, ezzel is tisztelegve a zenészek előtt.
A zene, a koncertek, a fesztiválok évről-évre a szabadság érzését, az önfeledt szórakozást jelentik
több százezer embernek, ahol a zenekarok és a közönség a leginkább együtt lehet, együtt
lélegezhetnek. Idén a jól ismert járványügyi okok miatt alig van lehetőség ezekre a találkozásokra,
melyek a lelki nehézségek mellett az előadók számára komoly anyagi veszteségeket, pénzügyi
nehézségeket jelentenek. Egy zenerajongó társaság, az italpiacon már bizonyított Brebis
Magyarország Kft. szeretett volna segíteni a zenészeknek ebben a bizonytalan helyzetben, így
született meg Bárány Péter cégtulajdonos és csapata által megálmodott Egyszer volt pálinkacsalád,
mely segítségével a rajongók közvetlenül támogathatják kedvenceiket. A projekt vezetője Nagy
Adrienn zenei szakember, az ő segítségével választották ki a négy támogatott formációt, négy
különféle műfaj képviselőit. Így az Egyszer volt ízeihez egy-egy zenekar kapcsolódik, mindegyik
pálinka egy-egy dal nevét viseli, a különleges csomagolás oldalán pedig a dalszövegek idézetei is
helyet kaptak.
A barackpálinka így a Jónás Vera Experiment Borzongásaim című dala után, a birspálinka a Hősök
Játszunk, a mézes ágyas meggyes a Margaret Island Éjszaka és a szilvapálinka a Turbo Iránytű című
száma után kapta nevét. Négy dal, négy történet, négy szerethető üzenet.
A támogatás az Egyszer volt pálinkák bevételéből származik, mely közvetlenül a zenekarokhoz kerül
egy éven keresztül. Így az Egyszer volt csapata, a vendéglátóhelyek és a rajongók az ital
megvásárlásával előreláthatólag több millió forinttal segítik a zenészeket.
Az Egyszer volt termékcsaláddal októbertől az egyetemi szórakozóhelyeken, klubokban,
kocsmákban, kis- és nagykereskedelmi üzletekben lehet majd találkozni. A hazai pálinkaárakhoz
képest kedvezőbb áron lehet majd megvásárolni. A tervek szerint a jövőben újabb zenekarokkal
bővül a paletta. A márka küldetése, hogy szakértelmével, termékeivel segítse az együtteseket,
mindeközben a zenerajongók is egy olyan lehetőséget kapnak kedvenceik támogatására, melyet
öröm fogyasztani.
Forrás: Kátya Nagy