Ugrás a fő tartalomra

Tündérekkel varázsol el a Budapest Park

A Budapest Park áprilisban Budapest utcáin mutatja be új image-kampányát, melynek célja az 5. évadnyitásának és az egész nyáron át tartó jubileumi bulinak beharangozása, illetve koncertjeinek népszerűsítése hat kiemelt előadón keresztül. A kampány néhány eleme ismerősként köszön vissza, hiszen a tavaly kiépített „Ha belépsz a sövényen, hagyd kint a valóságot!” szlogennel fémjelzett image-t erősítik tovább.


Az április elsején indult plakátkampányon hat kiválasztott zenekar frontemberei (Cloumbo (Brains), Majka& Curtis, Fábián Juli, Wolfie és Felcser Máté (PunnanyMassif), Szabó Balázs, Dávid és Márk (Halott Pénz)) a tavaly már bemutatott „Park tündérek” segítségével lépnek be a Budapest Park varázslatos világába. A zenészek természetesen nagyon élvezték a fotózást, ami – a hírek szerint - a PunnanyMassif legújabb klipjében meg is fog jelenni.

A fotókból animált gifek is készülnek, melyek egyrészt vicces mikrotörténeteket mesélnek el a Budapest Park Facebook és Instagram profilja követőinek, másrészt bannereken is megjelennek majd. Áprilisban a tündérek „kilépnek a plakátokból” és Budapest belvárosában fogják elvarázsolni a bulizókat. Aki találkozik velük, nagy eséllyel nyerhet majd jegyet az április 28-i nyitó hétvégére, ahol a Park a jubileumi, 5. szezonját nyitja majd meg. A tündérek nem csak az offline, de az online térben is aktívak lesznek: a Budapest Park Facebook-oldalán hívják majd játékba a rajongókat, akik a feladatok teljesítésével különböző ajándékokat nyerhetnek.


A fotókat Szombat Éva készítette, akinek boldogságkereső projektjéről az utóbbi hónapokban a VICE után a Hufftington Post is beszámolt, jelenleg pedig a Magyar Kulturális Központ szervezésében létrejött, a zsidó negyed jelenét és múlját feldolgozó 585 000 m2 című kiállításon mutatkozik be a New York-i műértő közösségnek.

ALKOTÓK: 
Megbízói oldal 
Megbízó: Budapest Park 
Kommunikációs vezető: Rimóczi Imre 

Ügynökségek 
Reklámügynökség: Abstrct Group 
 Kreatívigazgató: Jakab Zsolt 
Art director: Telekes Tamás 
Stratégiai vezető: Szamos Gábor 
Account: Korbucz Sonya 
Látványtervező: Szunai Linda 
Fotós: Szombat Éva