A Vígszínház két új bemutatóra készül, a Házi Színpadon Pass Andrea legújabb darabja, a Könnyűvel indul, míg a Víg Szalonban a Wolf Péter - Fábri Péter szerzőpáros műve, a Sommerreise kerül színre.
IKONO: Ötéves a nemzetközi immerzív kiállítótér

Az immerzív élményeket kínáló spanyol márka, az IKONO világszerte ötödik születésnapját ünnepli, ám a budapesti helyszíne is mérföldkőhöz érkezett. Két éve nyílt meg a Váci utcában a város egyik leginnovatívabb kulturális tere, az IKONO.
- A budapesti IKONO-ra a közel kétéves nyitás óta közel 220 000 fő volt kíváncsi.
- Az idei látogatók 80%-a külföldről érkezett, a legtöbben Németországból, az Egyesült Királyságból és az Egyesült Államokból látogattak el a Váci utcai kiállítótérbe.
- A budapesti helyszín az egyik legkedveltebb állomása a márka európai hálózatának.
Az IKONO vonzereje a digitális világban felnőtt, élményekre és személyes kifejezésre nyitott fiatalok körében különösen erős. A vendégek döntő többsége a Z generáció és a millenniumi korosztály tagja. A látogatók rendszerint baráti társaságokban vagy párokban fedezik fel az interaktív, érzékszervi és fotózásra is inspiráló installációkat.
"Budapest olyan város, ahol a történelem találkozik a merész kreativitással és ez tökéletesen összhangban van az IKONO szellemiségével" – mondja Fernando Pastor, az IKONO társalapítója és vezérigazgatója. "Két évvel a nyitás után büszkék vagyunk arra, hogy ennyi látogató volt kíváncsi erre a különleges térre. Ahogy világszerte ünnepeljük az IKONO ötéves jubileumát, Budapest továbbra is inspirál bennünket arra, hogy kilépjünk a megszokott keretek közül, és meghívjuk a világot egy újfajta játékra."
"A koncepciónk világszerte sokféle közönséget megszólított, és segített új szabadidős kategóriát létrehozni. Meggyőződésünk, hogy a szórakozás jövője immerzív és hiteles. Ezért célunk világos: olyan globális hálózatot szeretnénk építeni, ahol a kreativitás egyetemes nyelvvé válik és ahol az emberek teljesen új módon tapasztalhatják meg a művészetet, a szabadidőt és az emberi kapcsolatokat" – tette hozzá Pastor. Az IKONO tovább folytatja nemzetközi terjeszkedését azzal az egyértelmű céllal, hogy a világ legmeghatározóbb immerzív élményeket kínáló hálózatává váljon.
szerkesztette: Hatos Niki
forrás. Pálffy-Bernáth Zsófia
Az év egyik legizgalmasabb zenei kollaborációja megérkezett. A Carson Coma Krúbival és Beton.Hofival állt össze, hogy egy olyan dalt hozzanak létre, ami egyszerre személyes vallomás, társadalmi tükör és generációs üzenet.
A varázsvilág rajongói számára nagy hír érkezett, a Harry Potter™: A Kiállítás Szentendrére költzik. A Green Event Hallban 2026. február 6-tól bárki beléphet a Roxfort kapuján - jegyeket november 14-től lehet vásárolni, a várólistások pedig már november 12-én elővásárolhatnak.





