WMMD díj: Pogány Induló duplázott, Co Lee okos stratégiával nyert

2025.05.21

Idén már ötödik alkalommal díjazta a kimagasló eredményeket elért művészeket a WMMusicDistribution csapata. A digitális zenei kategóriák évről évre változnak, ahogyan a digitális zene is. Az ötödik kategória az egyetlen fix: az év partnere, amit egy olyan produkció vagy kiadó kap, akivel a leghatékonyabban és a legeredményesebben zajlik a közös munka.

Íme a nyertesek:

  • Pogány Induló Vagy Mindent Vagy Semmit második lemeze lett a 2024-es évben A leghallgatottabb album kategória nyertese. Az előadó azonban nem csak ebben a kategóriában győzedelmeskedett - az övé lett A legnézettebb YouTube videó díja is.
  • Co Lee LA PROMENADE című lemezének marketingkommunikációja nyerte el a Release Strategy Best Practice díjat. Az átgondolt stratégiának köszönhetően az albumot az első 24 órában csaknem kétszer annyian hallgatták meg, mint Kolos előző albumát. A LA PROMENADE kiemelkedő sikerét az is jól mutatja, hogy a napokban aranylemez lett.
  • CARInak közel 20 ezer követője van TikTokon. A feltörekvő előadó nagy hangsúlyt fektet arra, hogy minden megjelenését előzetesen és a kiadást követően is promotálja a platformon - ráadásul úgy, hogy az teljesen organikusan illeszkedik lifestyle típusú tartalmai hangvételéhez is. Ennek köszönhetően ő lett a TikTok Best Practice díj nyertese.
  • A Bloose Broavaz kiadó 2014 óta dolgozik együtt a WMMD-vel, ezt a több mint 11 éve tartó sikeres és hatékony együttműködést díjazta most az Az év partnere elismeréssel a cég.

szerkesztette: Hatos Niki
forrás: Bánki Judit

Capri szigetén minden vibrál: a napfény, a tenger, a pletykák. Katy Hays Viperák írása pontosan ebben a káprázatos mediterrán ragyogásban helyez el egy hatalmas árnyékot: a Lingate család múltját. A felszínen luxus, elegancia csillog, de a vakító fehér falak mögött valami sötétség kúszik.