Hatalmas volt az örömöm tavaly
májusban, amikor kiderült, hogy a kétszeres Eurovízió-győztes Loreen
idén hazánkban koncertezik. A Stockholmban született marokkói származású előadó
első magyarországi koncertjére az Akvárium Klub Nagyhalljában került sor, nem
is akárhogy.
A show vizuális világát tekintve
nem estek túlzásba, fehér fényekkel támasztották meg az énekesnő önmagában is irgalmatlanul hatásos, bőr alá kúszó előadásmódját, stílusát. A hatalmas sarkú cipőkben helyt álló
Loreen természetesen hozta a szokásos brutálisan nagy körmeit, de az i-n a
pontot acél szerelése jelentette. A műsor vázát dance-pop dalok adták ki, természetesen hallhattuk a legnagyobb slágereket, a Tattoo-t
és az Euphoria-t, kaptunk számokat bőven Heal, valamint Ride albumairól, sőt
egy kiadatlan szerzeménnyel is meglepte a nagyérdeműt. A közönségben leginkább a
25-45 éves korosztályt véltem felfedezni, meglátásom szerint zömében a férfi rajongók képviseltették
magukat.
Ez az este remek bizonyíték volt
arra, hogy Loreen nem véletlenül lett az az első nő, aki kétszer is megnyerte
az Eurovíziós dalfesztivált. Páratlan tehetségéhez, minőségi zeneiségéhez végtelenül közvetlen személyiség,
kisugárzás társul, amelytől az ember úgy érzi, ez a nő még ismeretlenül is lelát a
lelke mélyére. Éppen emiatt az a véleményem, hogy az énekesnő művészete leginkább a
klubos koncerteken érvényesülhet, mert ott alakulhat ki ez a fajta személyes kapcsolódás. Bár Loreen nem sétált össze több ezer lépést a színpadon, felsőtestével kellőképpen teátrális képet festett az első pillanattól az utolsóig.
Ez volt tehát Loreen első magyarországi fellépése, nagyon-nagyon bízom abban, hogy a jövőben jön még hozzánk, mert ezekből a pozitív energiákból szeretnék még többet elraktározni magamban!