Öt nagyobb helyszínének teljes felhozatalával rukkolt elő a Coca-Cola SZIN. A szegedi nyárzáró fesztiválon a nemzetközi sor - Lost Frequencies, Becky Hill, Meduza, Sam Feldt, Carpetman és Alan Walker - mellé még megérkezett az olasz csizma sarkában született, klasszikusan képzett zenész, zeneszerző és multiinstrumentalista DJ producer, Giorgia...
Korszakalkotó debütáló lemeze jubileumi turnéjával érkezik a Disturbed

A Disturbed magyar rajongói számára nagy nap lesz október hatodika, ugyanis a formáció a Budapest Arénában ünnepli The Sickness debütáló albuma 25. évfordulóját. Az amerikai metál banda eddig egyetlen alkalommal, 2019-ben lépett fel nálunk, ezúttal pedig két felvonást is kap tőlük a hazai közönség, hiszen az első blokkban a teljes The Sickness albumot játsszák el, majd a második részben a legnagyobb slágerek csendülnek fel. A főhősök előtt a Megadeth melegíti be a színpadot.
A The Sickness 25. jubileumi turnéjára a jegyértékesítés február 28-án, pénteken, 10 órakor kezdődik a www.livenation.hu és a www.funcode.hu oldalon keresztül. Emellett a rajongók több elővételi lehetőséggel is élhetnek: a hivatalos rajongói klub tagjai február 26-án, 10 órától válthatnak jegyet, a regisztrált Live Nation tagok február 27-én, 10 órakor csatlakozhatnak az elővásárlási lehetőséghez. További információ a turnéról a disturbed1.com/tour oldalon érhető el.
Az ikonikus album március 7-én újra megjelenik, mégpedig többféle box, vinyl és CD kiadásban. A Sickness 25th Anniversary b-oldalas dalokat, demókat és korábban kiadatlan számokat is tartalmazni fog. Aki pedig az újdonságokra kiváncsi, a napokban lett publikus I Will Not Break számuk, amely arra bátorítja a hallgatókat, hogy nézzenek szembe a megpróbáltatásokkal.
szerkesztette: Hatos Niki
forrás: Nagy Kátya
Köszönhető mindez összesen 13 professzionálisan berendezett teremnek és 80 zenésznek. A szolnoki Tiszaligeten július 21-től 27-ig zajló eseményre jelentkező zenészpalánták nemcsak előadásokon, kurzusokon vehetnek részt, hanem az eddigi tapasztalat alapján a részvételükkel több mint 130 zenekar alakul majd a tábor végére.
A Loupe évadzáróján kiderült, hogy a társulás 50 helyszínen tartott előadást, eladott 71263 jegyet, ugyanakkor a közösségi médiás jelenlétük is kiemelkedő lett, Facebook-oldaluk követőinek száma nyolcszorosára, Instagram-követőik száma tízszeresére nőtt, míg TikTok-csatornájuk a legnézettebb magyar színházi platformmá vált.