Idén minden korábbinál nagyobb az érdeklődés a Klipszemle iránt. Több mint 500 nevezés érkezett, közülük a zsűri 280 alkotást értékelt részletesen, majd ezekből válogatta ki azt a 150 döntős klipet, amelyek bekerültek az idei versenyprogramba.
Jubileumi évad rázza fel a Vígszínházat

A Vígszínház 130. évadát kezdi meg idén, gazdag premierek sorával. Az első bemutató szeptember 20-án ifj. Vidnyánszky Attila rendezésében az @LL3t4rgIA, egy hétre rá a Pesti Színházban Kincses Réka kortárs tragikomédiája, a Madame Tartuffe (Udvaros Dorottyával) látható.
Az évad további kiemelt bemutatói:
- Falstaff Valló Péter rendezésében, Hegedűs D. Gézával;
- Frankenstein Hegymegi Máté feldolgozásában;
- Szabó Máté Alan Ayckbourn vígjátékát, az Igazából komédiát állítja színpadra;
- Máté Gábor pedig a Víg egykori nagy sikerét, Az államtitkár urat rendezi újra.
A Házi Színpadon kortárs művek kapnak helyet:
- Borbély Szilárd Egy gyilkosság mellékszálai (Seress Zoltán),
- Pass Andrea új darabja (Könnyűvel indul),
- valamint Vinnai András és Nagy Péter István disztópikus szatírája (Rebbenő pillantások a kihalás pereméről).
A jubileumi évadhoz a színház megújult honlapja és különleges programok kapcsolódnak, a közönség pedig szeptember 14-én, a VígNapon találkozhat először az új évad szereplőivel.
szerkesztette: Hatos Niki
forrás: Magócsi Anikó
fotó: Juhász Éva
Budapesten is életre kelt a mexikói halottak napja. Rosario Asela Molinero mexikói nagykövetasszony a belvárosi TODO Mexican Kitchenben nyitotta meg hivatalosan a Día de Muertos-ünnepségsorozatot. A hagyományos ofrenda - az emlékoltár - idén Frida Kahlo és Diego Rivera előtt tiszteleg, színes virágokkal, gyertyákkal, cukorkoponyákkal és az...
Az NLP új száma, az ÁTLAGKEDD arról a határhelyzetről mesél, amikor a valóság túl hangos, a menekülés pedig már nem opció. Zeller és Holló ezúttal is a saját árnyékaik mélyére ásnak, trap metálba csomagolt, feszültséggel teli vallomásukban a másnapos üresség, az önutálat és a túlélési ösztön fonódik össze. A dal első verziója még 2021-ben...





