A Supermanagement és a FUNCODE.HU közös munkájának köszönhetően a rajongók egyszerűbben juthatnak jegyhez kedvenc előadóik nagykoncertjeire. Az Azahriah tripla MVM Dome-os fellépésein rekordidő alatt, - kevesebb mint két óra alatt -, mindhárom estére telt ház alakult ki.
A siker kulcsa a professzionális technológiai háttér: a FUNCODE.HU csapata kiszűri a jegyvásárlást megnehezítő automatizált botokat, biztosítva, hogy minden igazi rajongó igazságosan juthasson jegyhez.
A Supermanagement képviselői hangsúlyozzák, hogy nemcsak a technológia, hanem a vásárlási folyamat előzetes tájékoztatása is hozzájárul a magas sikerarányhoz. A közönség igényeinek megismerése így a koncerteken kívüli élmények minőségét is javítja.
A partnerség jelenlegi nagy projektje a decemberi DESH MVM Dome-koncert, amelyre már elindult a jegyértékesítés, és garantálják a biztonságos, gyors online vásárlást.
"A 2026-os budapesti szezon legnagyobb nemzetközi bulijának ígérkező Metallica-koncert értékesítésének indításakor pár óra leforgása alatt több, mint 20 millió automatizált bot-támadást kellett kiszűrnünk. És bár készültünk rá, meglepő fordulat volt, hogy az Azahriah-koncertek esetében is rengetegszer kellett rosszindulatú jegyvásárlói magatartást megállítanunk" - mondja Kiss Artúr, a FUNCODE.HU műszaki üzemeltetéséért felelős vezetője. "Számunkra a sorban állók nem csak számok: minden egyes valódi jegyvásárló egy rajongó, akinek tisztán és igazságosan kell tudnia jegyhez jutni annak érdekében, hogy láthassa kedvenc zenekarát" - teszi hozzá.
"Legyen szó a jegyárakról, a vásárlás lépéseiről, vagy éppen olyan tippekről, amikkel kivédhető egy sikertelen fizetési tranzakció - kevesen gondolnak például arra, hogy érdemes az online vásárláshoz kapcsolódó napi kártyás vásárlási limitjüket is ellenőrizni, mielőtt beállnak egy online sorba -, a felhasználók minden kérdésükre választ kaphatnak már az értékesítés megkezdése előtt" - fejti ki Cseh Attila, a menedzsmentcég jegyértékesítésért felelős operatív igazgatója.
"Miközben igyekszünk a lehető legprofesszionálisabb módon támogatni művészeinket abban, hogy fellépéseiken megvalósíthassák saját vízióikat, legalább ekkora hangsúlyt fektetünk arra is, ami a színpadon kívül történik. Szeretnénk minél jobban megismerni és építeni a közönségünket, ehhez pedig hozzátartozik az is, hogy többet megtudjunk jegyvásárlási szokásaikról - hiszen többek között így tudunk számukra a koncerteken kívül is pozitív élményeket szerezni" - mondta Tóth Gergely, a Supermanagement ügyvezetője.
szerkesztette: Hatos Niki
forrás: Fülöp Eszter