Öt nagyobb helyszínének teljes felhozatalával rukkolt elő a Coca-Cola SZIN. A szegedi nyárzáró fesztiválon a nemzetközi sor - Lost Frequencies, Becky Hill, Meduza, Sam Feldt, Carpetman és Alan Walker - mellé még megérkezett az olasz csizma sarkában született, klasszikusan képzett zenész, zeneszerző és multiinstrumentalista DJ producer, Giorgia...
Fiatal tehetségeket látott el tanácsokkal Korda György és Balázs Klári

Korda György és Balázs Klári 45 éve állnak együtt a színpadon, így bőven van miről mesélniük. A páros nemrégiben a Sávlekötő Camp by OTP Junior három döntősével osztotta meg szakmai gondolatait. Szabikeyz és Juhász Zoli, Géem, valamint Skym és Palmyy épp a június 25-i élő döntő helyszínét járták be, amikor szembe találták magukat a két legendával, akik szintén a Parkos koncertjük kapcsán voltak a helyszínen.
"Sosem lehet tudni, honnan jön az inspiráció – érdemes több műfaj felé is nyitni, de a korhoz mindig alkalmazkodni kell" – tanácsolták a feltörekvő zenészeknek. "Nagyon érdekes, hogy én, aki az 50-es évek végén kezdtem el, most ilyen fiatalokkal lehetek egy terepen. Mindig csodálatos dolog látni, ahogy valaki elkezdi ezt a pályát, főleg, ha van benne tehetség, alázat és megvan a saját hangja. Sokszor szokták kérdezni, de tanácsot nem szeretek adni. Ha valamit mégis javasolhatok minden fiatal zenésznek az, hogy: step-by-step, mindig lépésről lépésre haladjatok, és mindig legyen valami új, amit adhattok magatokból. Remek példák állnak előttetek, akár úgy, mint Szkym nagypapája, Aradszky László, aki élete végéig színpadon állt. Mi azt kívánjuk minden tehetséges fiatalnak, hogy hosszú ideig legyen a pályán. És nagyon drukkolunk, mert azt szeretnénk, ha ez a könnyű zene, ami igazából nem is annyira könnyű, jó kezekben lenne."
szerkesztette: Hatos Niki
forrás: Mihály Anita
Köszönhető mindez összesen 13 professzionálisan berendezett teremnek és 80 zenésznek. A szolnoki Tiszaligeten július 21-től 27-ig zajló eseményre jelentkező zenészpalánták nemcsak előadásokon, kurzusokon vehetnek részt, hanem az eddigi tapasztalat alapján a részvételükkel több mint 130 zenekar alakul majd a tábor végére.
A Loupe évadzáróján kiderült, hogy a társulás 50 helyszínen tartott előadást, eladott 71263 jegyet, ugyanakkor a közösségi médiás jelenlétük is kiemelkedő lett, Facebook-oldaluk követőinek száma nyolcszorosára, Instagram-követőik száma tízszeresére nőtt, míg TikTok-csatornájuk a legnézettebb magyar színházi platformmá vált.